0700 200 22

(Телефон за информация и поръчки)

Съвети

Facebook
Абонирайте се

Как може да подобрите съня си? 5 съвета, които всеки трябва да знае!

Как да подобрим съня си

1. Разграничете работата от дома си


Активното мислене, което е необходимо по време на работния ден е много различно от това, необходимо за безпроблемно заспиване. Но не винаги е лесно да превключим към второто, особено ако работим от вкъщи. За да постигнете добро разграничаване можете да започнете от това да не проверявате работния си имейл/телефон, когато сте в извънработно време, както и да внимавате работата ви да не е основна тема на разговор извън офиса.


►►Разгледайте промоционални матраци


2. Избягвайте приспивателни


Приспивателните и другите алтернативни медикаменти предоставят временно решение, а при продължително използване биха могли по-скоро да навредят, отколкото да помогнат. Ако ги приемате редовно предразполагате тялото си да разчита на тях, за да достига естествени нива на хормоните, подготвящи тялото ви за сън и по този начин ще ограничите шанса си да преодолеете основния проблем. Внимавайте и винаги се консултирайте с медицинско лице преди да включите подобни „помощници“ в ежедневието си.

Кратка дрямка за по-добър сън


3. Подремвайте умно


Дрямката може да ви осигури нужната енергия да се справите с остатъка от деня, но за да не навреди на качеството на съня ви е важно да знаете кога и колко време да й отделите. Ако решите да подремнете го направете в ранния следобед, около 14:00, когато тялото ви изпитва естествения си спад на енергия. Също така внимавайте продължителността да не е повече от 20 минути, за да не навлезете във фаза на по-дълбок сън. По този начин ще усетите всички предимства на дрямката, без това да навреди на почивката ви през нощта.


4. Запазете леглото само за сън


Опитайте се да избягвате дейности, различни от сън, когато сте в леглото. Например гледането на телевизия, използването на лаптоп/таблет/телефон за продължително време може да предразположи умът ви да свързва леглото с активната стимулация и енергия. Това е мястото, където трябва да се отпуснете и мозъкът ви да си почине, постарайте се да бъде такова.

Проблемен сън заради партньора


5. Помислете за партньора си


Споделянето на леглото с шумна или неспокойна половинка е често срещано оплакване, но причините за това са многобройни. Всеки заслужава добър сън, затова ако имате подобен проблем е добре да информирате партньора си за начини по които да подобри нощите си, като например да опита ароматерапия или да отиде на лекар, за да разбере причината за хъркането си. Понякога обаче вината е и в матрака. Ако матракът ви скърца или вие се търкулвате всеки път, когато партньорът ви помръдне, най-доброто решение е да инвестирате в нов и по-качествен матрак.

►►Разгледайте матрак Diamond с различни твърдости на всеки от партньорите